21 mars 2023

08.00—09.30

Informationsmöte om upphandling

Nu har du som företagare chans att träffa upphandlingsenheten för att få svar på dina frågor och lära dig mer om upphandling. Anmäl dig till ett informationsmöte i Mariannelund där du träffar upphand­lingsansvarig i kommunen.

Företagarna i Eksjö kommun har efterfrågat att få träffa upphandlingsenheten för att ställa frågor, få information om kommande upphandlingar samt få insikter i upphandlingsregler.

Upphandlingsenheten ser detta som en positiv möjlighet att få lära känna er företagare, lyssna in men också öka förståelsen i upphandlingsärenden. Du kommer att få möta Jessica Källgren, upphandlingsansvarig i kommunen.

Tid: Tisdag den 21 mars klockan 8.00–9.30

Plats: Emilsalen, Centrumhuset i Mariannelund

Frågor

Du har möjlighet att skicka in frågor i förväg till sara.ejeby@eksjo.se

Anmälan

Varmt välkommen!

Upphandlingsenheten och näringslivsenheten

Den 22 mars hålls mötet även i Eksjö

 TILLBAKA

Informationsmöte om upphandling i Mariannelund den 21 mars

Nu har du som företagare chans att träffa upphandlingsenheten för att få svar på dina frågor och lära dig mer om upphandling. Anmäl dig till ett informationsmöte där du träffar upphandlingsansvarig i kommunen.

Till toppen

Kontaktcenter

Besök:Södra Kyrkogatan 4, Eksjö

Post:575 80 Eksjö

Telefon: 0381–360 00

E-post: kommun@eksjo.se

Fax:0381–166 00

Öppettider

Telefon:

Måndag–fredag 8.00–16.00
Torsdagar jämna veckor 8.00–15.00
Lunchstängt 12.00–12.45

Besök:

Samma tider som ovan.

Dag före röd dag, dag före midsommarafton, julafton och nyårsafton, samt vid så kallade klämdagar stänger Kontaktcenter klockan 12.00. Helgdagar är det stängt.

Felanmälan

Felanmälan om el, fjärrvärme, sop- och avfallshantering, vatten- och avloppsledningar, gator, park och bredband görs till Eksjö Energi.