Just nu förmedlas mycket information från både Eksjö kommun och andra myndigheter med anledning av spridningen av coronaviruset, covid-19. Mycket av informationen baseras på Eksjö kommuns åtgärder och riktlinjer utifrån rekommendationer och beslut från till exempel Folkhälsomyndigheten.
För att kunna identifiera om det finns ytterligare behov av information hos dig som invånare i Eksjö kommun vill vi nu gärna veta om det är något som du saknar kunskap om eller något du gärna vill veta mer om.
Använd formuläret för att berätta vad du vill veta mer om när det handlar om Eksjö kommuns arbete och åtgärder. Det underlag som kommer in hjälper oss att se om det finns något särskilt som vi behöver informera extra om i våra olika kommunikationskanaler. Enskilda frågor besvaras inte separat.
Nyheten publicerad: 15 april 2020
Kontakt
Kontaktcenter
Besök:
Södra Kyrkogatan 4, Eksjö
Post:
Eksjö kommun, 575 80 Eksjö
Telefon:
0381-360 00
E-post:
kommun@eksjo.se
Fax:
0381-166 00
Är det något du vill veta om Eksjö kommuns arbete med anledning av coronaviruset?
Just nu förmedlas mycket information från både Eksjö kommun och andra myndigheter med anledning av spridningen av coronaviruset, covid-19. Mycket av informationen baseras på Eksjö kommuns åtgärder och riktlinjer utifrån rekommendationer och beslut från till exempel Folkhälsomyndigheten.
Translate page
Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Kontaktcenter
Besök:Södra Kyrkogatan 4, Eksjö
Post:575 80 Eksjö
Telefon: 0381–360 00
E-post: kommun@eksjo.se
Fax:0381–166 00
Öppettider
Telefon:
Måndag–fredag 8.00–16.00
Torsdagar jämna veckor 8.00–15.00
Lunchstängt 12.00–12.45
Besök:
Måndag–fredag 8.00–16.00
Lunchstängt 12.00–12.45
Dag före röd dag, dag före afton och vid så kallade klämdagar stänger Kontaktcenter klockan 12.00.
Felanmälan om el, fjärrvärme, sop- och avfallshantering, vatten- och avloppsledningar, gator, park och bredband görs till Eksjö Energi.
Vad vill du göra?
Dina synpunkter är värdefulla för att förbättra kommunens verksamhet, service och tjänster. En synpunkt kan vara ett förbättringsförslag, ett klagomål eller kanske beröm som du vill framföra. Din synpunkt skickas till berörd verksamhet, och om du så vill får du återkoppling på det du skickat in. Du kan också välja att vara anonym.
Alla som är folkbokförda i Eksjö kommun kan lämna in ett medborgarförslag. Medborgarförslag skiljer sig från synpunkter. Ett medborgarförslag är en möjlighet att lämna förslag på något nytt utöver ordinarie verksamhet. Alla medborgarförslag som kommer in är offentliga handlingar och behandlas politiskt.