Tillbaka till huvudsidan: Eksjö kommuns arbete med anledning av coronaviruset, covid-19.
For information in other languages, please use Google Translate by activating this function in the site's menu.
Höglandets överförmyndarverksamhet
Kommunerna Aneby, Eksjö, Nässjö, Sävsjö och Vetlandas gemensamma överförmyndarverksamhet är placerad i Vetlanda. För att minska risken för smittspridning har överförmyndarverksamheten beslutat att inte ta emot besök från den 17 mars och tills vidare. Detta gäller även för lokalkontoret i Eksjö.
Om du har ett ärende till överförmyndarverksamheten får du gärna ringa på telefon 0383-971 72. Telefontiderna är måndag till torsdag mellan klockan 9 och 12. Du kan även mejla till overformyndaren@vetlanda.se. Handlingar kan också skickas via post. Det går bra att lämna handlingar till Eksjö kommuns Kontaktcenter som skickar dem vidare till överförmyndarverksamheten i Vetlanda.
Informationen senast uppdaterad: 24 november 2020, klockan 07.35
Kontakt
Kontaktcenter
Besök:
Södra Kyrkogatan 4, Eksjö
Post:
Eksjö kommun, 575 80 Eksjö
Telefon:
0381-360 00
E-post:
kommun@eksjo.se
Fax:
0381-166 00
Sidan senast uppdaterad: 24 november 2020
Förändringar i övriga verksamheter
Information om vad som gäller för övriga verksamheter angående coronaviruset covid-19
En text som ni kan byta i kontaktboxen. Ta bort modulen så syns inte övrigtfältet. När texten är uppdaterad, ta bort utropstecknet i modulnamnet.
Translate page
Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Kontaktcenter
Besök:Södra Kyrkogatan 4, Eksjö
Post:575 80 Eksjö
Telefon: 0381–360 00
E-post: kommun@eksjo.se
Fax:0381–166 00
Öppettider
Telefon:
Måndag–fredag 8.00–16.00
Torsdagar jämna veckor 8.00–15.00
Lunchstängt 12.00–12.45
Besök:
Måndag–fredag 8.00–16.00
Lunchstängt 12.00–12.45
Dag före röd dag, dag före afton och vid så kallade klämdagar stänger Kontaktcenter klockan 12.00.
Felanmälan om el, fjärrvärme, sop- och avfallshantering, vatten- och avloppsledningar, gator, park och bredband görs till Eksjö Energi.
Vad vill du göra?
Dina synpunkter är värdefulla för att förbättra kommunens verksamhet, service och tjänster. En synpunkt kan vara ett förbättringsförslag, ett klagomål eller kanske beröm som du vill framföra. Din synpunkt skickas till berörd verksamhet, och om du så vill får du återkoppling på det du skickat in. Du kan också välja att vara anonym.
Alla som är folkbokförda i Eksjö kommun kan lämna in ett medborgarförslag. Medborgarförslag skiljer sig från synpunkter. Ett medborgarförslag är en möjlighet att lämna förslag på något nytt utöver ordinarie verksamhet. Alla medborgarförslag som kommer in är offentliga handlingar och behandlas politiskt.