
Hos konsumentvägledningen, Konsument Höglandet, kan du få hjälp och rådgivning gällande tvist eller reklamationer. Konsumentvägledaren upplyser om vilka rättigheter och skyldigheter vi har som konsumenter och vad det innebär att konsumera hållbart.
Konsumentvägledaren kan hjälpa till med:
Mer information om konsumentvägledning och hur du bokar tid finns på Konsument Höglandets webbplats:
Även Konsumentverket erbjuder vägledning till konsumenter. På konsumentverket.se får du svar på vad som gäller vid olika konsumentproblem. Du kan också få tips om din ekonomi eller göra en anmälan om du tycker att ett företag har gjort fel.
www.konsumentverket.se Länk till annan webbplats.
Kontakt
Konsument Höglandet, Medborgarkontoret i Nässjö
Besök:
Stadshuset, Rådhusgatan 28, Nässjö
Post:
Stadshuset, Rådhusgatan 28, 571 31 Nässjö
Telefon:
E-post: