E-tjänster efterfrågas i allt högre utsträckning av invånarna, och är ett sätt att effektivisera organisationens arbete. Kommunens e-tjänster och vissa blanketter finns samlade i självserviceportalen.
I självserviceportalen kan du använda sökfunktionen för att hitta e-tjänsten eller blanketten, du kan också hitta tjänsterna via de olika kategorierna i vänstermenyn.
Du når Självservice via ikonen som finns på varje webbsida, antingen upptill eller nertill på sidan beroende på vilken enhet du surfar från. Här intill visas hur ikonen ser ut. Länkar till e-tjänsterna och blanketterna i Självservice finns även från de olika avsnitten på webbsidorna.
Vissa e-tjänster kräver inloggning. Använd din personliga e-legitimation för att logga in i e-tjänster och följa ärenden via Mina sidor. E-legitimation, till exempel BankID eller Mobilt BankID, används för att komunen ska vara säker på vem det är som använt e-tjänsten samt att rätt person får tillgång till rätt ärenden via Mina sidor.
Kontakt
Kontaktcenter
Besök:
Södra Kyrkogatan 4, Eksjö
Post:
Eksjö kommun, 575 80 Eksjö
Telefon:
0381-360 00
E-post:
kommun@eksjo.se
Fax:
0381-166 00
Sidan senast uppdaterad: 28 augusti 2020
E-tjänster och blanketter finns i Självservice
E-tjänster efterfrågas i allt högre utsträckning av invånarna, och är ett sätt att effektivisera organisationens arbete. Kommunens e-tjänster och vissa blanketter finns samlade i självserviceportalen.
En text som ni kan byta i kontaktboxen. Ta bort modulen så syns inte övrigtfältet. När texten är uppdaterad, ta bort utropstecknet i modulnamnet.
Translate page
Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Kontaktcenter
Besök:Södra Kyrkogatan 4, Eksjö
Post:575 80 Eksjö
Telefon: 0381–360 00
E-post: kommun@eksjo.se
Fax:0381–166 00
Öppettider
Telefon:
Måndag–fredag 8.00–16.00
Torsdagar jämna veckor 8.00–15.00
Lunchstängt 12.00–12.45
Besök:
Måndag–fredag 8.00–16.00
Lunchstängt 12.00–12.45
Dag före röd dag, dag före afton och vid så kallade klämdagar stänger Kontaktcenter klockan 12.00.
Felanmälan om el, fjärrvärme, sop- och avfallshantering, vatten- och avloppsledningar, gator, park och bredband görs till Eksjö Energi.
Vad vill du göra?
Dina synpunkter är värdefulla för att förbättra kommunens verksamhet, service och tjänster. En synpunkt kan vara ett förbättringsförslag, ett klagomål eller kanske beröm som du vill framföra. Din synpunkt skickas till berörd verksamhet, och om du så vill får du återkoppling på det du skickat in. Du kan också välja att vara anonym.
Alla som är folkbokförda i Eksjö kommun kan lämna in ett medborgarförslag. Medborgarförslag skiljer sig från synpunkter. Ett medborgarförslag är en möjlighet att lämna förslag på något nytt utöver ordinarie verksamhet. Alla medborgarförslag som kommer in är offentliga handlingar och behandlas politiskt.