På tisdagar kl. 13 – 15 erbjuder vi digital vägledning på distans.
Du kan få hjälp med bibliotekets e-tjänster, sociala medier, mobiltelefon eller surfplatta m.m. Vi kan däremot inte hjälpa dig med myndighetskontakter eller bankärenden.
Vägledningen kommer att ske via telefon.
Du bokar enkelt din tid genom att kontakta oss på tel. 0381-36100 eller stadsbiblioteket@eksjo.se. Beskriv ditt ärende så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig.”
Kontakt
Kontaktcenter
Besök:
Kaserngatan 20b
Post:
575 80
Telefon:
0381-361 00
E-post:
stadsbiblioteket@eksjo.se
Fax:
Digital vägledning på distans
Lägg in en beskrivning på sidan som syns vid delning på sociala medier, på google och i menyer.
Här läggs information in som ska synas under övrigt i kotakta oss boxen. Det går bra att lägga in länkar och telefonnummer, ex. verksamhetens egen sida Länk till annan webbplats. eller 073-1234567
Eksjö stadsbibliotek
Besök:Kaserngatan 20 B
Post:575 80 Eksjö
Telefon: 0381-361 00
E-post: stadsbiblioteket@eksjo.se
Öppettider
Telefon:
Besök:
Ordinarie öppettider:
Måndag 09 - 18 (Meröppet 07-22)
Tisdag 09 - 17 (Meröppet 07-22)
Onsdag 09 - 18 (Meröppet 07-22)
Torsdag 09 - 18 (Meröppet 07-22)
Fredag 09 - 16 (Meröppet 07-18)
Lördag 09 - 14 (Meröppet 07-18)
Söndag Stängt (Meröppet 07-18)
(Stängt på lördagar i juni, juli och augusti)
Vad vill du göra?
Dina synpunkter är värdefulla för att förbättra kommunens verksamhet, service och tjänster. En synpunkt kan vara ett förbättringsförslag, ett klagomål eller kanske beröm som du vill framföra. Din synpunkt skickas till berörd verksamhet, och om du så vill får du återkoppling på det du skickat in. Du kan också välja att vara anonym.
Alla som är folkbokförda i Eksjö kommun kan lämna in ett medborgarförslag. Medborgarförslag skiljer sig från synpunkter. Ett medborgarförslag är en möjlighet att lämna förslag på något nytt utöver ordinarie verksamhet. Alla medborgarförslag som kommer in är offentliga handlingar och behandlas politiskt.