Felanmälan dygnet runt.
Felanmälan i Eksjö Kommunfastigheters lokaler görs via e-post eller telefon.
När felanmälan görs är det viktigt att beskriva felet, vilken verksamhet det berör och vart i verksamheten.
Det är verksamhetschefer och verksamhetsvaktmästare som är behöriga att göra felanmälan. Har du en annan roll i kommunen kontaktar du dem för registrering av felanmälan.
E-post: felanmalan@eksjo.se
Telefon: 0381-424 40
Måndag-fredag, klockan 9.00-12.00
Måndag och onsdag, klockan 13.00-15.00
Torsdag, klockan 15.00-17.00
För akuta ärenden övrig tid: 0381-363 90
Du som är ansvarig eller vaktmästare i kommunens verksamheter kan ringa vår kundtjänst eller mejla oss om inloggning till mina sidor där du kan anmäla ärende och följa status.
Prioritetsordning felanmälningar
Vad är akuta fel?
Kontakt
Eksjö Kommunfastigheter AB
Besök:
Österlånggatan 16, Eksjö
Post:
Eksjö Kommunfastigheter AB, 575 80 Eksjö
Telefon:
E-post: