Från och med torsdag den 5 november är vår reception stängd och vi kommer endast ta emot tidsbokade besök. Bokning görs under våra telefontider. I och med stängningen av receptionen utökar vi våra telefontider.
Vi kommer enbart utföra akuta fel i lägenheter. Anmälan om akuta fel sker till vår Felanmälan. Vårt arbete kommer att förläggas i områden och lägenheter där det inte uppehåller sig personer, till exempel yttre skötsel.
Den 3 november meddelade Folkhälsomyndigheten, Länsstyrelsen och Region Jönköpings län att de allmänna råden i Jönköpings län skärps för att minska smittspridningen i regionen. Eksjöbostäder har därför fattat beslut om att stänga vår reception och i endast utföra akuta fel i lägenheter.
Telefontider
Telefon: 0381-363 00
Måndag: 9.00-11.00 & 13.00-15.00
Tisdag: 9.00-11.00
Onsdag: 9.00-11.00 & 13.00-15.00
Torsdag: 9.00-11.00 & 15.00-17.00
Fredag: 9.00-11.00
e-post: eksjobostader@eksjo.se
Felanmälan
Felanmälan är bemannad som vanligt.
Mina sidor
e-post: felanmalan@eksjo.se
Telefon: 0381-424 40, alla vardagar klockan 7.00-9.00 och 14.00-16.00.
För akuta ärenden övrig tid: 070-607 55 67
Du kan även göra dina ärenden på Mina sidor.
Tillsammans kan vi bidra till att minska smittspridningen.
Kontakt
Eksjöbostäder AB
Besök:
Österlånggatan 16, Eksjö
Post:
Eksjöbostäder AB, 575 80 Eksjö
Telefon:
E-post:
Eksjöbostäders reception stänger
Information om att Eksjöbostäders reception stänger och endast akuta fel åtgärdas.
Här läggs information in som ska synas under övrigt i kotakta oss boxen. Det går bra att lägga in länkar och telefonnummer, ex. verksamhetens egen sida eller 073-1234567
Eksjöbostäder AB
Besök:Österlånggatan 16
Post:575 80 Eksjö
Telefon: 0381-363 00
E-post: eksjobostader@eksjo.se
Öppettider
Telefon:
Måndag-fredag 9.00-12.00
Måndag och onsdag 13.00-15.00
Torsdag 15.00-17.00
Besök:
Endast tidsbokade besök med anledning av coronaviruset,
covid-19.
Translate page
Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Vad vill du göra?
Dina synpunkter är värdefulla för att förbättra kommunens verksamhet, service och tjänster. En synpunkt kan vara ett förbättringsförslag, ett klagomål eller kanske beröm som du vill framföra. Din synpunkt skickas till berörd verksamhet, och om du så vill får du återkoppling på det du skickat in. Du kan också välja att vara anonym.
Alla som är folkbokförda i Eksjö kommun kan lämna in ett medborgarförslag. Medborgarförslag skiljer sig från synpunkter. Ett medborgarförslag är en möjlighet att lämna förslag på något nytt utöver ordinarie verksamhet. Alla medborgarförslag som kommer in är offentliga handlingar och behandlas politiskt.