Vi på Eksjöbostäder kommer med start denna vecka att genomföra en kundundersökning bland våra hyresgäster.
Det är ett företag som heter Origo Group som kommer att ringa upp slumpmässigt bland våra hyresgäster. De ringer från telefonnummer 013-495 84 95. Vi hoppas att du som blir uppringd vill medverka och ge oss information om hur vi kan bli en bättre hyresvärd för dig!
Har du frågor om hur vi eller anlitat bolag hanterar dina personuppgifter kan du kontakta oss via eksjobostader@eksjo.se.
Nyheten publicerad: 16 februari 2021
Kontakt
Eksjöbostäder AB
Besök:
Österlånggatan 16, Eksjö
Post:
Eksjöbostäder AB, 575 80 Eksjö
Telefon:
Telefontid:
Måndag-fredag 9.00-12.00
Måndag och onsdag 13.00-15.00
Torsdag 15.00-17.00
E-post:
Kundundersökning
Kundundersökning bland Eksjöbostäders hyresgäster med start vecka 7.
Här läggs information in som ska synas under övrigt i kotakta oss boxen. Det går bra att lägga in länkar och telefonnummer, ex. verksamhetens egen sida eller 073-1234567
Eksjöbostäder AB
Besök:Österlånggatan 16
Post:575 80 Eksjö
Telefon: 0381-363 00
E-post: eksjobostader@eksjo.se
Öppettider
Telefon:
Måndag-fredag 9.00-12.00
Måndag och onsdag 13.00-15.00
Torsdag 15.00-17.00
Besök:
Endast tidsbokade besök med anledning av coronaviruset,
covid-19.
Translate page
Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Vad vill du göra?
Dina synpunkter är värdefulla för att förbättra kommunens verksamhet, service och tjänster. En synpunkt kan vara ett förbättringsförslag, ett klagomål eller kanske beröm som du vill framföra. Din synpunkt skickas till berörd verksamhet, och om du så vill får du återkoppling på det du skickat in. Du kan också välja att vara anonym.
Alla som är folkbokförda i Eksjö kommun kan lämna in ett medborgarförslag. Medborgarförslag skiljer sig från synpunkter. Ett medborgarförslag är en möjlighet att lämna förslag på något nytt utöver ordinarie verksamhet. Alla medborgarförslag som kommer in är offentliga handlingar och behandlas politiskt.