Vi på Eksjöbostäder kommer med start nästa vecka (vecka 20) att genomföra en kundundersökning bland våra hyresgäster.
Det är ett företag som heter Origo Group som kommer ringa upp slumpmässig utvalda hyresgäster. De ringer från telefonnummer 013-214 960. Vi hoppas att du som blir uppringd vill medverka och ge oss information om hur vi kan bli en bättre hyresvärd för dig!
Har du frågor om hur vi eller anlitat bolag hanterar dina persnuppgifter kan du kontakta oss via eksjobostader@eksjo.se.
Nyheten publicerad: 11 maj 2022
Kontakt
Eksjöbostäder AB
Besök:
Österlånggatan 16, Eksjö
Post:
Eksjöbostäder AB, 575 80 Eksjö
Telefon:
Telefontid:
Måndag-fredag, klockan 9.00-12.00
Måndag och onsdag, klockan 13.00-15.00
Torsdag, klockan 15.00-17.00
E-post:
Kundundersökning, Eksjöbostäder
Kundundersökning bland Eksjöbostäders hyresgäster med start vecka 20.
Här läggs information in som ska synas under övrigt i kotakta oss boxen. Det går bra att lägga in länkar och telefonnummer, ex. verksamhetens egen sida Länk till annan webbplats. eller 073-1234567
Eksjöbostäder AB
Besök:Österlånggatan 16
Post:575 80 Eksjö
Telefon: 0381-363 00
E-post: eksjobostader@eksjo.se
Öppettider
Telefon:
Måndag-fredag 9.00-12.00
Måndag och onsdag 13.00-15.00
Torsdag 15.00-17.00
Besök:
Bokade besök
Vad vill du göra?
Dina synpunkter är värdefulla för att förbättra kommunens verksamhet, service och tjänster. En synpunkt kan vara ett förbättringsförslag, ett klagomål eller kanske beröm som du vill framföra. Din synpunkt skickas till berörd verksamhet, och om du så vill får du återkoppling på det du skickat in. Du kan också välja att vara anonym.
Alla som är folkbokförda i Eksjö kommun kan lämna in ett medborgarförslag. Medborgarförslag skiljer sig från synpunkter. Ett medborgarförslag är en möjlighet att lämna förslag på något nytt utöver ordinarie verksamhet. Alla medborgarförslag som kommer in är offentliga handlingar och behandlas politiskt.