Bild på en telefon och felanmälankortet
LYSSNA

Felanmälan

Felanmälan dygnet runt.

Fullt upp på dagtid? Du vet väl att du kan göra din felanmälan när som helst på dygnet via Mina sidor. Logga in och fyll i uppgifter och beskriv felet i din bostad. Du anger också om det är okej att vi använder tubnyckel och går in i din lägenhet när du inte är hemma.

Du når Felanmnälan via Mina sidor, e-post eller telefon.

E-post: felanmalan@eksjo.se
Telefon: 0381-424 40, alla vardagar klockan 7.00-9.00 och 14.00-16.00.
För akuta ärenden övrig tid: 070-607 55 67

Prioritetsordning felanmälningar

  1. Akuta fel som kan leda till vattenskador, inlåsning och säkerhetsrisker åtgärdas direkt.
  2. Nedsatt funktion som kan leda till större fel och som inte är akuta. Planeras och åtgärdas utifrån behov.
  3. Estetiska brister åtgärdas inom en månad.

Vad är akuta fel?

  • Fel som kan orsaka allvarlig skada på fastighet eller människa.
  • Risk för vattenskada, brand eller personskada.

Eksjöbostäder har rätt att debitera hyresgästen 1000 kronor vid utryckning till felanmälningar som inte är akuta.

Kontakt

Felanmälan

Post:

Eksjöbostäder AB, 575 80 Eksjö

Telefon:

Telefontid:

Alla vardagar klockan 7.00-9.00 och 14.00-16.00.
För aktuta ärenden övrig tid: 070-607 55 67

HJÄLPTE DEN HÄR SIDAN DIG? JA NEJ

Sidan senast uppdaterad: 17 april 2020

Felanmälan för Eksjöbostäders hyresgäster.

Här finns kontaktinformation till vår felanmälan samt information om prioriteringsordning och vad som är akuta fel.

Här läggs information in som ska synas under övrigt i kotakta oss boxen. Det går bra att lägga in länkar och telefonnummer, ex. verksamhetens egen sidalänk till annan webbplats eller 073-1234567

Eksjöbostäder AB

Besök:Österlånggatan 16

Post:575 80 Eksjö

Telefon: 0381-36300

E-post: eksjobostader@eksjo.se

Öppettider

Telefon:

Måndag-fredag 9.00-11.00

Besök:

Måndag och onsdag 13.00-15.00
Torsdag 15.00-17.00

Translate page

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.