Felanmälan dygnet runt.
Felanmälan i Eksjö Kommunfastigheters lokaler görs via webbformuläret, e-post eller telefon.
När felanmälan görs är det viktigt att beskriva felet, vilken verksamhet det berör och vart i verksamheten.
Det är verksamhetschefer och verksamhetsvaktmästare som är behöriga att göra felanmälan. Har du en annan roll i kommunen kontaktar du dem för registrering av felanmälan.
E-post: felanmalan@eksjo.se
Telefon: 0381-424 40, alla vardagar klockan 9.00-12.00.
För akuta ärenden övrig tid: 0381-363 90
Prioritetsordning felanmälningar
Vad är akuta fel?
Kontakt
Eksjö Kommunfastigheter AB
Besök:
Österlånggatan 16, Eksjö
Post:
Eksjö Kommunfastigheter AB 575 80 Eksjö
Telefon:
Telefontid:
Alla vardagar klockan 9.00-12.00
E-post:
Sidan senast uppdaterad:
Felanmälan för Eksjö Kommunfastigheter
Här finns kontaktinformation till vår felanmälan samt information om prioriteringsordning och vad som är akuta fel.
Här läggs information in som ska synas under övrigt i kotakta oss boxen. Det går bra att lägga in länkar och telefonnummer, ex. verksamhetens egen sida Länk till annan webbplats. eller 073-1234567
Eksjö Kommunfastigheter AB
Besök:Österlånggatan 16
Post:575 80 Eksjö
Telefon: 0381-363 00
E-post: kommunfastigheter@eksjo.se
Vad vill du göra?
Dina synpunkter är värdefulla för att förbättra kommunens verksamhet, service och tjänster. En synpunkt kan vara ett förbättringsförslag, ett klagomål eller kanske beröm som du vill framföra. Din synpunkt skickas till berörd verksamhet, och om du så vill får du återkoppling på det du skickat in. Du kan också välja att vara anonym.
Alla som är folkbokförda i Eksjö kommun kan lämna in ett medborgarförslag. Medborgarförslag skiljer sig från synpunkter. Ett medborgarförslag är en möjlighet att lämna förslag på något nytt utöver ordinarie verksamhet. Alla medborgarförslag som kommer in är offentliga handlingar och behandlas politiskt.