Felanmälan dygnet runt.
Fullt upp på dagtid? Du vet väl att du kan göra din felanmälan när som helst på dygnet via Mina sidor. Logga in och fyll i uppgifter och beskriv felet i din bostad. Du anger också om det är okej att vi använder tubnyckel och går in i din lägenhet när du inte är hemma.
Du når Felanmnälan via Mina sidor, e-post eller telefon.
E-post: felanmalan@eksjo.se
Telefon: 0381-424 40
Måndag-fredag klockan 9.00–12.00
Måndag och onsdag klockan 13.00–15.00
Torsdag klockan 15.00–17.00
För akuta ärenden övrig tid: 0381-363 90
Prioritetsordning felanmälningar
Vad är akuta fel?
Eksjöbostäder har rätt att debitera hyresgästen 1000 kronor vid utryckning till felanmälningar som inte är akuta.
Sidan senast uppdaterad:
Felanmälan för Eksjöbostäders hyresgäster.
Här finns kontaktinformation till vår felanmälan samt information om prioriteringsordning och vad som är akuta fel.
Här läggs information in som ska synas under övrigt i kotakta oss boxen. Det går bra att lägga in länkar och telefonnummer, ex. verksamhetens egen sida Länk till annan webbplats. eller 073-1234567
Eksjöbostäder AB
Besök:Österlånggatan 16
Post:575 80 Eksjö
Telefon: 0381-363 00
E-post: eksjobostader@eksjo.se
Öppettider
Telefon:
Måndag-fredag 9.00-12.00
Måndag och onsdag 13.00-15.00
Torsdag 15.00-17.00
Besök:
Bokade besök
Vad vill du göra?
Dina synpunkter är värdefulla för att förbättra kommunens verksamhet, service och tjänster. En synpunkt kan vara ett förbättringsförslag, ett klagomål eller kanske beröm som du vill framföra. Din synpunkt skickas till berörd verksamhet, och om du så vill får du återkoppling på det du skickat in. Du kan också välja att vara anonym.
Alla som är folkbokförda i Eksjö kommun kan lämna in ett medborgarförslag. Medborgarförslag skiljer sig från synpunkter. Ett medborgarförslag är en möjlighet att lämna förslag på något nytt utöver ordinarie verksamhet. Alla medborgarförslag som kommer in är offentliga handlingar och behandlas politiskt.