Här kan du som arbetar eller har arbetat i Eksjö kommun beställa arbetsgivarintyg, tjänstgöringsintyg, inkomstintyg eller intyg om förlorad arbetsinkomst.
Vi behandlar beställningar i den ordning de kommer in. Handläggningstiden är mellan 1–14 arbetsdagar.
Via e-tjänsten kan du beställa:
Kontakt
Kontaktcenter
Besök:
Södra Kyrkogatan 4, Eksjö
Post:
Eksjö kommun, 575 80 Eksjö
Telefon:
0381-360 00
E-post:
kommun@eksjo.se
Sidan senast uppdaterad:
Beställa arbetsgivar-, tjänstgörings-, och inkomstintyg i Eksjö kommun
Här kan du som arbetar eller har arbetat i Eksjö kommun beställa arbetsgivarintyg, tjänstgöringsintyg, inkomstintyg eller intyg om förlorad arbetsinkomst.
Kontaktcenter
Besök:Södra Kyrkogatan 4, Eksjö
Post:575 80 Eksjö
Telefon: 0381-360 00
E-post: kommun@eksjo.se
Öppettider
Telefon:
Måndag–fredag 8.00–16.00
Torsdagar jämna veckor 8.00–15.00
Lunchstängt 12.00–12.45
Besök:
Samma tider som ovan.
Dag före röd dag, dag före midsommarafton, julafton och nyårsafton, samt vid så kallade klämdagar stänger Kontaktcenter klockan 12.00. Helgdagar är det stängt.
Felanmälan om el, fjärrvärme, sop- och avfallshantering, vatten- och avloppsledningar, gator, park och bredband görs till Eksjö Energi.
Vad vill du göra?
Dina synpunkter är värdefulla för att förbättra kommunens verksamhet, service och tjänster. En synpunkt kan vara ett förbättringsförslag, ett klagomål eller kanske beröm som du vill framföra. Din synpunkt skickas till berörd verksamhet, och om du så vill får du återkoppling på det du skickat in. Du kan också välja att vara anonym.
Alla som är folkbokförda i Eksjö kommun kan lämna in ett medborgarförslag. Medborgarförslag skiljer sig från synpunkter. Ett medborgarförslag är en möjlighet att lämna förslag på något nytt utöver ordinarie verksamhet. Alla medborgarförslag som kommer in är offentliga handlingar och behandlas politiskt.